Сұрақ-жауап

Сұрақ - Менің сервисімнің атауында Мұрағаттық сөзі пайда болды. Бұл нені білдіреді?

Жауап:

Тариф атауында Мұрағаттық сөзінің пайда болуы осы тарифке қосылу мүмкіндігі жабылғанын, сондай-ақ осы тарифтің белсенді пайдаланушылары үшін жарамдылық мерзімі шектелгенін білдіреді.

Сұрақ - Қосылған сервис параметрлерін қалай өзгертуге болады?

Жауап:

Жеке кабинеттегі Менің қызметтерім бөлімінде өзгерткіңіз келетін сервисті тауып, «Сервисті өзгерту» батырмасын басыңыз.

Егер сізге тарифті өзгерту қажет болса-сіз ағымдағы тарифтен бас тартып, жаңа тарифті қосуға өтінім жіберуіңіз керек.

Сұрақ - Неліктен Сервисті қосу/өзгерту батырмасы белсенді емес?

Жауап:

Жазылымдарды басқару тек Профиль иесі рөлі бар пайдаланушыларға қол жетімді.

Сұрақ - Мен сервиске қосылдым. Әрі қарай не істеуім керек?

Жауап:

Сервиске қосылу бірнеше кезеңнен тұрады. Қосылу күйін жазылым тарихы бөліміндегі Жеке кабинеттен тексеруге болады. Әр кезеңнен өткен кезде сізге Жеке кабинетте тиісті хабарламалар келетін болады.

Сұрақ - Менің сервиске қосылуым Кіріс бақылау кезеңінде. Бұл нені білдіреді?

Жауап:

Кейбір сервистер үшін сервисті рәсімдеу кезінде көрсетілген деректерді алдын-ала тексеру қажет. Қажет болған жағдайда, кіріс басқару маманға сіздің компьютеріңізге қашықтан қосылу қажет болуы мүмкін. Қосылу сервисті рәсімдеу кезінде көрсетілген ақпаратты нақты деректермен салыстыру үшін қажет. Мұндай тексеру Кіріс бақылау деп аталады.

Сұрақ - Менің сервиске қосылуым Төлемді күту кезеңінде. Бұл нені білдіреді?

Жауап:

Бұл кезеңде профиль балансынан қалыптасқан төлем есебіне ақша қаражатын есептен шығару әрекеті орындалады. Баланстағы ақша есептен шығару үшін жеткілікті екеніне көз жеткізіңіз.

Сұрақ - Мен серивске қосылуды/өзгертуді рәсімдедім, бірақ ол орындалмады. Неліктен?

Жауап:

Сізге сервис үшін төлем есептелгеннен кейін-сізде қажетті сомаға теңгерімді толықтыруға 3 (үш) күнтізбелік күн уақытыңыз бар. Егер жүйе осы уақыт аралығында төлем есебін жүргізе алмаған жағдайда — сервисті қосу/өзгерту автоматты түрде орындалмайды. Сондай-ақ, сервиске қосылуды/өзгертуді тағайындалған Профиль иесі рөлі бар кез-келген пайдаланушы жоя алады.

Сервисті қосу үшін сервисті қосуды/өзгертуді қайта рәсімдеу және баланста жеткілікті ақша қаражатының болуын қамтамасыз ету қажет.

Сұрақ - Мен тарифті өзгерткім келеді, бірақ өңдеуге қолжетімділік жоқ. Не істеу керек?

Жауап:

Тарифті өзгерту үшін ағымдағы тарифті өшіріп, жаңа тарифті қосу қажет.

Сұрақ - Неліктен менің сервисім өшірілді?

Жауап:

Сервис келесі жағдайларда өшірілуі мүмкін:

  • Теңгерімде айдың 1 (бірінші) күні ай сайынғы тіркелген соманы есептен шығару үшін жеткілікті сома болмаған кезде автоматты түрде;

  • профилі иесінің өтінімі бойынша;

  • Жазылу мерзімі аяқталғанда.