Сұрақ-жауап

Сұрақ - Тіркеу

Жауап:

Сұрақ - Профиль жасау

Жауап:

Сұрақ - Мен компанияның профилін түзете алмай отырмын. Не істеу керек?

Жауап:

Профильді өңдеу, сондай-ақ уәкілетті пайдаланушылар тізімін өңдеуді тек Профиль иелері орындай алады.

Назар аударыңыз, "БСН/ЖСН" жолын түзету мүмкін емес. Егер сіз тіркелу кезінде қате БСН көрсеткен болсаңыз, онда сіз бұл Профильді жойып, жаңасын жасауыңыз керек.

Сұрақ - Компанияның профилін құрмақпын, бұл БСН/ЖСН тіркелгені туралы хабарлама шығады. Не істеу керек?

Жауап:

Бұл қате пайдаланушылардың бірі жүйеде осындай БСН/ЖСН бар ұйымды тіркегенін білдіреді. Сізді Уәкілетті пайдаланушылар тізіміне қосу үшін осы профильдің Иесіне хабарласуыңыз керек.

Сұрақ - Сервисті бірнеше компанияға қосуға бола ма?

Жауап:

Иә. Ол үшін жеке кабинетте профильдер бөлімінде жаңа Профиль жасау және оны сервиске жазу қажет.

Сұрақ - Пайдаланушының "Иесі болып табылады" мәртебесі бар. Бұл нені білдіреді?

Жауап:

Бұл рөл пайдаланушыға Профильді өңдеуге, сервистерді басқаруға (қосу/өзгерту/өшіру), профиль балансын және уәкілетті пайдаланушылар тізімін басқаруға мүмкіндік береді.

Егер сіз бұл рөлді орнатпасаңыз, онда пайдаланушыға тек қосылған сервистерді пайдалану және Профиль балансын толтыру қол жетімді болады.

Сұрақ - Профиль иесі рөлін қалай қосуға болады?

Жауап:

Автоматты түрде Профиль иесінің рөлі Профильді бастапқы тіркеуді жүргізетін пайдаланушыға тағайындалады. Қалған пайдаланушылар бұл рөлді қосу үшін тағайындалған пайдаланушыға хабарласуы керек.