Сұрақ-жауап

Сұрақ - Мен Төлемді ішінара сервистер бойынша төлегім келеді, не істеу керек?

Жауап:

Жүйе төлемдерді ішінара төлеуді немесе сервисті уақытша тоқтата тұруды қолдамайды, сондықтан есептеу сомасын азайту үшін Сіз төлем жасауды жоспарламайтын сервистерден бас тартуыңыз керек.

Сервисті пайдалану мүмкіндігін қалпына келтіру үшін-осы сервиске қайта жазылу қажет болады.

Сұрақ - Неліктен менің Төлемім өзгерді?

Жауап:

Жүйеде бір айға бір төлем құжаты жасалады. Егер сіз сервисті қосатын болсаңыз немесе бұрыннан қосылғандарды өзгертетін болсаңыз — енгізілген өзгерістерді ескере отырып, Есептеу қайта есептеледі.

Сұрақ - Орындалған жұмыстар актісінде және шот-фактурада қандай деректемелер көрсетіледі?

Жауап:

Құжаттарды қалыптастыру кезінде ұйымның профилінде көрсетілген деректемелер пайдаланылады.

Сұрақ - Мен басқа профильдің балансын қате толтырып қойдым. Не істеу керек?

Жауап:

Жүйеде бір профиль балансынан екінші профиль балансына автоматты түрде аударуға болмайды. Қате толтырған жағдайда — Сізге ақша қаражатын қайтаруға өтінімді ресімдеу және қажетті профильдің балансын толтыру қажет.

Сұрақ - Ақша менің балансыма қаншалықты тез түседі?

Жауап:
  • Төлем карталарын пайдалана отырып, балансты толтыру кезінде-ақшалай қаражатты есептеу бірден жүзеге асырылады;

  • банктік аударым арқылы балансты толтыру кезінде ақша қаражатын есептеу мерзімі банкке байланысты болады.

Сұрақ - Как произвести оплату платежной картой?

Жауап:
  1. Сайтқа кіріңіз немесе тіркеліңіз;

  2. Профиль жасаңыз, барлық деректерді толтырыңыз және «Сақтау» батырмасын басыңыз:

    Форма профиля пользователей - физического лица

  3. Жеке кабинеттің тақырыпшасында қажетті профильді орнатыңыз:

    Выбор текущего профиля пользователей

  4. Жеке кабинет тақырыпшасында «Толтыру» батырмасын басыңыз:

    Пополнение баланса

  5. Пайда болған терезеде төлегіңіз келетін соманы енгізіп, «Картамен төлеу» батырмасын басыңыз:

    Пополнение баланса

  6. «Картамен төлеу» батырмасын басқан кезде сіз төлем сервисінің бетіне өтетін боласыз:

    Платёжная система ePay

Сұрақ - Орындалған жұмыстар актісі мен ЭШФ қалай алуға болады?

Жауап:

Заңды тұлғалар үшін орындалған жұмыстардың актілері ай сайын айдың соңғы күні қалыптастырылады. Құжаттар қағаз жеткізгіштерде қайталанбай электронды түрде (ЭОЖА) қалыптастырылады. Сіздің тыңызға жазылған барлық ЭОЖА ЭШФ АЖ порталында қолжетімді. ОЖА расталғаннан кейін ШФ жазып беріледі.

Сұрақ - Мен баланстағы ақшаны қайтара аламын ба?

Жауап:

Иә. Пайдаланылмаған ақшаны жеке кабинет арқылы қайтаруды тағайындалған Профиль иесірөлі бар пайдаланушы жібере алады.

Сұрақ - Заңды тұлға үшін төлем шотын қалай алуға болады?

Жауап:
  1. Авторландырылыңыз немесе сайтқа тіркеліңіз
  2. «Заңды тұлға/ЖК» түріндегі профиль жасаңыз, барлық деректемелерді толтырыңыз және «Сақтау» батырмасын басыңыз:
    Создание профиля юридического лица
  3. Жеке кабинеттің тақырыпшасында қажетті профильді белгілеңіз:
    Выбор текущего профиля
  4. Жеке кабинет тақырыпшасында «Толтыру» батырмасын басыңыз:
    Пополнить баланс
  5. Пайда болған терезеде төлем шотын алу қажет соманы енгізіп, «Төлем шотын алу» батырмасын басыңыз:
    Получить счёт
  6. «Төлем шотын алу» батырмасын басқан кезде сайт шотты сіздің компютеріңізде pdf. форматта сақтауды ұсынады.
  7. Балансты банктік аударым арқылы толтырған кезде, ақшаны есептеу мерзімі банкке байланысты және бір-үш банктік күнге созылуы мүмкін.

Севрситі пайдалануды бастау үшін балансты толтыру жеткіліксіз екенін ескеріңіз, қажетті сервис бетіне өтіп, жазылымды ресімдеуіңіз керек.