Сұрақ-жауап
Сұрақ - Тіркеу нөміріңізді қалай білуге болады?
-
Өз бетінше. Тіркеу нөмірі 1С-Рейтинг бағдарламалық өнімінің лицензиялық жиынтығының элементтерінде қамтылған:
-
Бағдарламалық өнімнің тіркеу карточкасында:
-
Бағдарламалық өнім қорабының жоғарғы оң жақ бұрышында:
-
-
Тіркеу карточкасы мен бағдарламалық өнім қорабын жоғалтқан кезде 1С қызмет көрсету серіктесіне немесе бағдарламалық өнімді сатып алған серіктеске хабарласыңыз. 1С-Рейтинг компаниясының ресми серіктестерінің көпшілігі тіркеу нөмірлері бойынша бағдарламалық өнімдер жиынтығының есебін жүргізеді.
Сұрақ - АТС тіркеу нөмірін қалай анықтауға болады?
АТС тіркеу нөмірі — бұл сіздің ұйымыңызда ақпараттық-технологиялық қолдау шарты (АТС) жасалған 1С бағдарламалық өнімнің тіркеу нөмірі.
Тіркеу нөмірі:
-
Порталдағы жеке кабинетте https://portal.1c.ru/:
-
Бағдарламалық өнімнің тіркеу карточкасында:
-
Кітаптарда жеткізу жиынтығынан:
-
Жеткізу жиынтығынан орнату дискісінде:
Егер әдістердің ешқайсысы сәйкес келмесе, АТС тіркеу нөмірін 1С қызмет көрсетуші серіктестен нақтылаңыз немесе лицензияны сатып алған серіктеске хабарласыңыз.
Сұрақ - Мен Төлемді ішінара сервистер бойынша төлегім келеді, не істеу керек?
Жүйе төлемдерді ішінара төлеуді немесе сервисті уақытша тоқтата тұруды қолдамайды, сондықтан есептеу сомасын азайту үшін Сіз төлем жасауды жоспарламайтын сервистерден бас тартуыңыз керек.
Сервисті пайдалану мүмкіндігін қалпына келтіру үшін-осы сервиске қайта жазылу қажет болады.
Сұрақ - Неліктен менің Төлемім өзгерді?
Жүйеде бір айға бір төлем құжаты жасалады. Егер сіз сервисті қосатын болсаңыз немесе бұрыннан қосылғандарды өзгертетін болсаңыз — енгізілген өзгерістерді ескере отырып, Есептеу қайта есептеледі.
Сұрақ - Орындалған жұмыстар актісінде және шот-фактурада қандай деректемелер көрсетіледі?
Құжаттарды қалыптастыру кезінде ұйымның профилінде көрсетілген деректемелер пайдаланылады.
Сұрақ - Мен басқа профильдің балансын қате толтырып қойдым. Не істеу керек?
Жүйеде бір профиль балансынан екінші профиль балансына автоматты түрде аударуға болмайды. Қате толтырған жағдайда — Сізге ақша қаражатын қайтаруға өтінімді ресімдеу және қажетті профильдің балансын толтыру қажет.
Сұрақ - Ақша менің балансыма қаншалықты тез түседі?
-
Төлем карталарын пайдалана отырып, балансты толтыру кезінде-ақшалай қаражатты есептеу бірден жүзеге асырылады;
-
банктік аударым арқылы балансты толтыру кезінде ақша қаражатын есептеу мерзімі банкке байланысты болады.
Сұрақ - Как произвести оплату платежной картой?
-
Сайтқа кіріңіз немесе тіркеліңіз;
-
Профиль жасаңыз, барлық деректерді толтырыңыз және «Сақтау» батырмасын басыңыз:
-
Жеке кабинеттің тақырыпшасында қажетті профильді орнатыңыз:
-
Жеке кабинет тақырыпшасында «Толтыру» батырмасын басыңыз:
-
Пайда болған терезеде төлегіңіз келетін соманы енгізіп, «Картамен төлеу» батырмасын басыңыз:
-
«Картамен төлеу» батырмасын басқан кезде сіз төлем сервисінің бетіне өтетін боласыз:
Сұрақ - Орындалған жұмыстар актісі мен ЭШФ қалай алуға болады?
Заңды тұлғалар үшін орындалған жұмыстардың актілері ай сайын айдың соңғы күні қалыптастырылады. Құжаттар қағаз жеткізгіштерде қайталанбай электронды түрде (ЭОЖА) қалыптастырылады. Сіздің тыңызға жазылған барлық ЭОЖА ЭШФ АЖ порталында қолжетімді. ОЖА расталғаннан кейін ШФ жазып беріледі.
Сұрақ - Мен сервиске қосылдым. Әрі қарай не істеуім керек?
Сервиске қосылу бірнеше кезеңнен тұрады. Қосылу күйін жазылым тарихы бөліміндегі Жеке кабинеттен тексеруге болады. Әр кезеңнен өткен кезде сізге Жеке кабинетте тиісті хабарламалар келетін болады.