Сұрақ-жауап

Сұрақ - Менің деректерім жоғалмайтынына сенімді бола аламын ба?

Жауап:

Сервисте деректердің қауіпсіздігі мен сақталуын қамтамасыз етудің бірнеше деңгейі қарастырылған.

  • "1С:Кәсіпорын" жүйесінің қосымшаларымен жұмыс істеу кезінде сіздің пайдаланушыларыңыз енгізетін деректер сенімді және қорғалатын дата-орталықта сақталады және өңделеді.

  • Біз барлық пайдаланушы деректерінің толық сақтық көшірмесін үнемі жасап отырамыз.

  • Сіз кез-келген уақытта өз деректеріңіздің жеке көшірмесін жергілікті компьютерге өзбетіңізбен сақтай аласыз.

  • Сіздің деректеріңіз тек сізге, сондай-ақ өзіңіз тиісті құқықтар беретін пайдаланушыларға қол жетімді болады.

Интернет арқылы ақпарат беру үшін деректерді шифрлауды қамтамасыз ететін қорғалған https хаттамасы қолданылады.

Сақтық көшірме жасау туралы материалдарды мына сілтемеден көруіңізге болады.

Сұрақ - Менің деректерім қай жерде сақталады?

Жауап:

Сіздің деректеріңіз сенімді дата-орталығында орналасқан сервис провайдерінің ("1С-Рейтинг" фирмасы) серверлерінде сақталады. Провайдер қажетті жабдықтар мен бағдарламалық жасақтаманың жұмысын қамтамасыз етеді, ақауларды жедел жояды, олар туындаған жағдайда деректердің сақтық көшірмесін жасайды. Пайдаланушының деректерге қол жеткізуі үшін интернетке қосылған компьютер ғана қажет.

Қауіпсіздік және деректерді сақтау туралы материалдарды мына сілтемеден көруіңізге болады

Сұрақ - Сервистегі деректердің қауіпсіздігі және сақтау

Жауап:

Бұл мақалада «1С:Кәсіпорын 8 Интернет арқылы» сервисінде сіздің деректеріңіздің сақталуы қалай қамтамасыз етілетіні туралы айтылады.

Дата-орталық

Сіздің деректеріңіз барлық заманауи талаптарға сай келетін дата-орталықта сақталады:

  • Автоматты ауа баптағышы және өрт сөндіру жүйелерімен жарақтандырылған;

  • резервтік автономды электрмен жабдықталуы;

  • жоғары жылдамдықты Интернет-арнаға қолжетімділік.

Сервис пайдаланушыларының деректері деректерді бөлу режимін қамтамасыз ететін «1С:Кәсіпорын» платформасының құралдарын қолданудың арқасында бір-бірінен оқшауланып сақталады.

Сақтық көшірме

Сервис кез-келген жағдайда сіздің деректеріңіздің сақталуын қамтамасыз ету үшін бірнеше тәуелсіз резервтік деңгейлерді («сақтық көшірмелер») ұсынады.

  • жүйелік сақтық көшірме (күнделікті орындалады);

  • пайдаланушы реттейтін кесте бойынша жасалатын сақтық көшірме;

  • сұраныс бойынша орындалатын сақтық көшірме;

  • қосымшаның деректерін пайдаланушының компьютеріне XML-файлдары бар мұрағат ретінде жүктеу.

Пайдаланушы кестесі бойынша және пайдаланушының талабы бойынша жасалған сақтық көшірмелер сервис әкімшісінің серверінде («бұлтта») сақталады. Қажет болса, пайдаланушы осы сақтық көшірмелердің кез келгенін компьютерге XML файлдары бар мұрағат ретінде жүктей алады. Жүктелген файлдарды сервисте жаңа қосымша құру кезінде қосымшаның жергілікті нұсқасына немесе деректер файлы ретінде пайдалануға болады.

Сақтық көшірме жасау, сақтық көшірме кестесін теңшеу және сақтық көшірмелерді басқару туралы толық ақпаратты мына сілтемеден қараңыз.

Сервистің ақаулыққа төзімділігі

Сервистің рәсімдері мен технологиялары уақыттың 99.9% ішінде оның жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз етуге бағдарланған. Ол үшін:

  • сервисте кез келген аппараттық немесе бағдарламалық компонент істен шыққан кезде сервистің жұмыс қабілеттілігін сақтауды қамтамасыз ететін резервтеу құралдары пайдаланылады;

  • сервисте «сапаны бақылау орталығы» іске асыратын жабдық пен бағдарламалық қамтамасыз етудің жай-күйіне тұрақты мониторинг жүргізіледі. Ол сервистің барлық маңызды параметрлерін үнемі қадағалап отырады және тәуліктің кез келген уақытында жүйе әкімшілеріне жұмыс режимінен сәл ауытқулар болғаны туралы хабарлап отырады.

Деректерге қол жеткізуді шектеу

Сіздің деректеріңіз тек сізге және өзіңіз тиісті құқықтар беретін пайдаланушыларға қол жетімді. Мысалы, сіз өзіңіздің қосымшаларыңызға сыртқы кеңесшілерге немесе аудиторларға кіруге рұқсат бере аласыз. Сіз әрқашан кез келген пайдаланушының деректеріңізге кіруін өшіре аласыз.

Жабдыққа қол жетімділік сервис әкімшісінің өте шектеулі тобына ие (мұқият іріктеуден өткен бірнеше адам ғана). Сервисті әзірлеушілерінің де, деректерге қол жеткізуді қолдау қызметкерлерінің де деректерге қолжеткізу мүмкіндігі болмайды.

Деректерді беру қауіпсіздігі

Интернет арқылы деректерді беру үшін біз берілетін деректерді сенімді шифрлауды қамтамасыз ететін қорғалған HTTPS хаттамасын қолданамыз.

Тіркеу журналы

Қолданушылар қосымшада орындайтын барлық операциялар веб-интерфейс арқылы нақты уақыт режимінде көруге болатын тіркеу журналында автоматты түрде тіркеліп отырады.

Жазбаны тіркеу журналынан жою мүмкін емес, сондықтан сіз әрқашан қолданушылардың қайсысы сіздің қосымшаларыңызбен жұмыс істегенін және қандай операцияларды орындағанын әр секундына дейін біліп отырасыз.

Сұрақ - Сервис қосымшалары деректерінің сақтық көшірмесін жасау туралы

Жауап:

Бұл мақалада қызметте қолданылатын сақтық көшірмелерінің түрлері және сақтық көшірмелерді қалай қолдануға болатындығы туралы айтылады.

Сақтық көшірме түрлері

Деректердің сақталуын қамтамасыз ету үшін сервисте сақтық көшірменің төрт тәуелсіз түрі көзделген:

  • Барлық қызмет пайдаланушыларының барлық қосымшалары үшін жүйелік сақтық көшірме күнделікті орындалып отырады.

  • Пайдаланушы реттейтін кесте бойынша жасалатын қосымшалардың сақтық көшірмесі;

  • Пайдаланушының талабы бойынша жасалатын қосымшалардың сақтық көшірмесі;

  • Қосымша деректерін файл ретінде пайдаланушының компьютеріне жүктеу (XML-файлдары бар zip мұрағаты).

Сақтық көшірменің осы түрлерінің ерекшеліктері төмендегі кестеде толығырақ сипатталған. Сақтық көшірме жасау және сақтық көшірме жасау кестесін орнату үшін пайдаланушыда пайдаланушының талабы бойынша қосымшаларды көшіру құқығы болуы керек.

Сервисте сақталған сақтық көшірмелерді пайдалану

Жүйелік резервтік көшірмелер cервистің дата-орталығының жеке қоймасында сыртқы тасымалдағыштарда автоматты түрде сақталады. Бұл сақтық көшірмелер штаттан тыс жағдайлар (жабдықтың бұзылуы және т.б.) туындаған кезде деректерді тез қалпына келтіру үшін қажет. Сервис пайдаланушыларының жүйелік сақтық көшірмелерді басқару мүмкіндігі жоқ.

Пайдаланушы белгілеген кесте бойынша және пайдаланушының талабы бойынша жасалған қосымшалардың сақтық көшірмелері сервис провайдерінің серверлерінде де("бұлтта") сақталады . Бірақ пайдаланушылар кез келген уақытта:

  • бұл сақтық көшірмелерді компьютеріне жүктей алады (файл ретінде сақтап); сақтық көшірмеде сақталған деректер негізінде сервисте жаңа қосымша жасай алады.

  • Сақтық көшірмелер сервис провайдерінің серверлерінде шифрланған түрде сақталады, олар рұқсатсыз кіруден сенімді қорғалған.

Жүктеу файлдарын пайдалану

Қосымша деректерін тасымалдау үшін келесідей жасауға болатын жүктеу файлдарын пайдалана аласыз:

  • тікелей сервис қосымшасында жұмыс істеген кезде;

  • сервисте сақталған сақтық көшірмені файлға сақтау арқылы;

  • немесе қосымшаның жергілікті ақпараттық базасынан.

Алынған жүктеу файлдарын қолдануға болады:

  • сервисте жаңа қосымшаны құру кезінде деректер файлы ретінде;

  • қосымшаның жергілікті нұсқасына өту үшін, яғни пайдаланушының компьютерінде орнатылған қосымша жүктелген деректермен жұмыс істеу үшін.

Сақтық көшірме түрлерінің ерекшеліктері

Сервисте қолданылатын сақтық көшірме түрлерінің ерекшеліктері төмендегі кестеде келтірілген.

Сақтық көшірме түрі Кім бастайды Сақтық көшірмелер қай жерде сақталады Қайда және кім бастайды (теңшеледі) Қандай қосымшалар үшін жасалған
Жүйелік сақтық көшірме Автоматты түрде, тәулігіне бір рет Сервис әкімшісінің серверінде Қызмет әкімшісінің қызметкері орнатады Барлығы үшін
Теңшелетін сақтық көшірме (кесте бойынша) Пайдаланушы (абонент иесі) көрсеткен кесте бойынша Сервис әкімшісінің серверінде, пайдаланушының компьютеріне жүктеуге болады Жеке кабинетте Барлығы үшін
Талап бойынша сақтық көшірме жасау Пайдаланушы қолмен Сервис әкімшісінің серверінде, пайдаланушының компьютеріне жүктеуге болады Жеке кабинетте Барлығы үшін
Деректерді XML файлдарымен мұрағат ретінде жүктеу Пайдаланушы қолмен Пайдаланушының компьютерінде Сервис қосымшасынан Барлығы үшін

Сервис провайдерінің серверінде резервтік көшірмелерді сақтау шарттары

Жүйелік резервтік көшіру кезінде жасалған резервтік көшірмелер үшін пайдаланушы белгілеген кесте бойынша немесе пайдаланушының талабы бойынша сервис провайдерінің серверінде сақтаудың келесідей шарттары көзделген.

Сақтық көшірме түрі Көшірмелерді жасау және сақтау шарттары
Қосымшаны жасау кезінде пайдаланылған файлдар Егер бағдарлама файлдан деректерді жүктеу арқылы жасалған болса (мысалы, деректерді жергілікті нұсқадан сервиске тасымалдау кезінде) сақталады. Мерзімсіз сақталады
Жыл сайынғы көшірмелер Барлық көшірмелер. Соңғы 2 көшірме сақталады
Ай сайынғы көшірмелер Егер кезең (ай) ішінде базаға интерактивті түрде кірген жағдайда құрылады. Әдепкі қалпы бойынша, соңғы 12 көшірме сақталады, яғни базада тұрақты жұмыс істегенде, соңғы 12 айдағы көшірмелер қол жетімді. Егер соңғы айлардың кез-келгенінде пайдаланушылар базаға қосылмаған болса және сәйкесінше көшірмелері жасалмаса, онда алдыңғы айларда жасалған көшірмелер сақталады
Күнделікті көшірмелер Егер кезең (күн) ішінде базаға интерактивті түрде кірген жағдайда құрылады. Соңғы 7 көшірме сақталады, яғни базада тұрақты жұмыс істегенде, соңғы 7 күндегі көшірмелер қол жетімді
Талап бойынша және кесте бойынша көшірмелер Пайдаланушы теңшеулер бойынша немесе сұраныс бойынша (қолмен) жасайды. Соңғы үш көшірме сақталады

Сұрақ - Сервистегі қосымшаларды кім жаңартып отырады?

Жауап:

Сервистегі қосымшаларды жаңарту және қолдау бойынша барлық жұмысты провайдер — «1С-Рейтинг» фирмасы орындайды. Бұл әрдайым қосымшаның ең соңғы (жаңа) нұсқасымен жұмыс істеуді қамтамасыз етеді.

Сұрақ - Қолда бар деректерді жергілікті базадан сервиске көшіруге бола ма?

Жауап:

Сіз бағдарламаның жергілікті нұсқасындағы өзіңіздің деректеріңізбен сервисте жұмыс істеуді жалғастыра аласыз мысалы, «1С:Қазақстанға арналған бухгалтерия» қосымшасында сіз деректерді 2.0 немесе «1С:Бухгалтерия 7.7» редакциясынан көшіре аласыз.

«1С:Бухгалтерия 7.7»-ден ауысу үшін Сізге қызмет көрсететін серіктеске хабарласыңыз.

Сұрақ - Мен қосымшалардың функционалына өзгертулер енгізе аламын ба?

Жауап:

Сервисте орналастырылған барлық қосымшалардың типтік функционалы бар. Егер сізде жұмыс істеу үшін мүмкіндіктер жеткіліксіз болса, сервиске қосылу үшін таңдаған қызмет көрсету ұйымына хабарласыңыз.

Сіздің бизнес қажеттіліктеріңізге сәйкес қызмет көрсетуші ұйым қосымша есептер мен өңдеулер арқылы сервистегі қосымшалардың функционалын кеңейтіп бере алады, мысалы:

  • қосымшаны басқа бағдарламалармен біріктіруді жүзеге асыру,

  • жиі орындалатын операцияларды автоматтандыру,

  • жаңа баспа формаларын (мысалы, төлем шоттары және т. б.) немесе сіз үшін арнайы дизайнмен басып шығару формаларын қосу,

  • мамандандырылған есептер дайындау,

  • құжаттарды автоматты түрде толтыруды және т. б. дайындау

Сұрақ - Сервистегі қосымшалар арасында дерек алмасу қарастырылған ба?

Жауап:

Сервис қосымшалары арасында алмасу мүмкіндігі жақын арада іске асырылатын болады.

Сұрақ - Сервис қосымшаларын меңгеру оңай ма?

Жауап:

Сервистегі қол жетімді қосымшалар жергілікті бағдарламалар түрінде жеткізілетін қосымшалармен бірдей, олар тек Интернет арқылы жұмыс істейді. Қайта оқуға уақыт жұмсаудың қажеті жоқ-браузер терезесінде таныс қосымшалармен жұмыс істеуді жалғастыра бересіз.

Егер сіз сервисте ұсынылған «1С:Кәсіпорын» жүйесінің қосымшаларында оларда жұмыс істемеген болсаңыз, олармен жұмыс істеу тәсілдерін тез өз бетінше игеру үшін:

  • сервиспен және қосымшалармен жұмыс істеу бойынша бейне оқулықтарды қарап шығыңыз;

  • 1С:Кәсіпорын 8 бағдарламалар жүйесінің сайтында орналастырылған әдістемелік материалдарды, АТС-дегі және Интернеттегі басқа сайттардан құжаттамаларды пайдаланыңыз

  • қосымшаның жұмыс үстеліндегі «Ақпарат және қолдау» бөлімінің астындағы сілтемелерді пайдаланыңыз. Осы сілтемелер бойынша сіз электронды түрдегі құжаттаманы таба аласыз, форумға және сервис сайтына тез кіресіз, кеңес беру желісіне сұрақ қоя аласыз, сервистің жұмысы туралы өз идеяңызды қалдыра аласыз немесе бар ұсынысқа дауыс бере аласыз.

Сіз өзіңіздің қызмет көрсету ұйымыңызға хабарласу арқылы сервисте жұмыс істеу бойынша қажетті консультациялар аласыз және туындаған барлық техникалық мәселелерді шеше аласыз.

Сұрақ - Сервистегі деректерді өз компьютеріңде сақтауға бола ма?

Жауап:

Ия, сервистегі көптеген қосымшалар үшін деректерді жергілікті компьютерге файл ретінде жүктеуге және сақтауға болады. Ол үшін қосымшаларда, Әкімшілендіру бөлімінде Сервис / деректерді жергілікті нұсқаға жүктеу пәрмені бар.

Деректерді жергілікті файлға үнемі сақтап отыру деректердің сақтық көшірмесін жасау үшін пайдалы.